dagbokenomallt

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 21 augusti 2011 21:06

Jag kom nyss hem efter en underbart roligt bowling kväll med Ellinor och älsklingen min !   Det var länge sedan jag bowlade med proffset fanns fortfarande kvar, det var faktiskt rena rama utklassningen   

Emma(Jag)=471 poäng !

Fredrik=366 poäng !

Tappert kämpat Ellinor,men då nådde inte enda fram   

Ellinor=316 poäng !


Nu ska jag nog krypa ner i sängen, måste ladda batterierna till första skoldagen som är i morgon !


//Emma

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 21 augusti 2011 15:35

Bara för att man är värdes smartaste halv blondin ( för tillfället) så åkte man ju vattenskidor i går... När man redan var lite förskyld. Och på kvällen då small de bara. Tror jag hade feber och kunde knappt svälja något. Men så hoppade hjärncellerna fram så jag åt lite glass, de jag kunde lyckas svälja.  och la mig och såg dear John filmen... Den var inge vidare tyckte jag... men jag såg den i alla fall. Sedan så gick jag och la mig med ett täcke en filt och 4 kuddar och en zyx tablett. På morgonen när jag vaknade så kunde jag svälja utan problem. Och känndes inte som om jag hade någon feber... Snaka om mirakel! Så nu har jag inga problem med halsen, men fortfarande inte 100%... Men de har jag ju aldrig varit så...

Nu, eller ja snart. Så ska jag åka och bowla med bästaste Emma och fredrik 

Så måste faktiskt börja göra mej klar... 

Men här kommer en VACKER bild på mej och emma  :

 

Massor med kramar/ Ellinor <3

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 21 augusti 2011 10:08

                



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas ni gillar bloggen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards