dagbokenomallt

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Turkiet, prat och allt ♥

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 28 september 2011 17:20

Ett tag sedan om man nu får säga. Hehe...  Har faktiskt inte haft så mycket att skriva om och så, OVANLIG... Kanske inte då. Jag var nyligen i turkiet. Åkte den artonde september v.38 planet lyfte kvart i nio på kvällen, vilket innebar en natt på flygplanet. En jobbig flygtur på dryga fyra timmar. Och nör vi kom fram till Atlanya flygplats så väntade de 2 timmar i en buss. Efter halva väge, altså efter ca en timme så fick vi ett buss stopp med möjlighet att gå på toa och att handla något och att dricka vatten. Sedan åkte vi ca. en timme till då.  När vi var framme stanna bussen framför vårat Turkiska hotel. I Alanya. Hotelet hete " Azalea. Där var de många trevliga människor. Murkhyade typer. Inte fö att jag har något problem med de eller så, men jag bara påpekade de. Azalea var ett 4 stjärnit hotel. Och de var vell ganska bra. En rolig rutchelkanan! Som jag och dess åkte i några / många ggr, hehe. Och två olika poler och två olika barn poler. perfect  Där var man då och större delen av dagarna på stranden, dr man badade i saltvatten och solade. Medelhavet tror ja de var... Och så klart shopping!  Jag köpta ganska mycket tror ja ska försöka räkna upp allt, men om jag skulle råka glömma något, ha förståelse :

  • 16 st björn borg troser.
  • 2 T-shirtar, 1 edhardy 1 converse
  • 1 onepeace, turkos
  • 1par jeans.
  • 1 kofta, peak, blå
  • Massa armband.
  • typ foppatoffler, hammamskor typ.
  • tajts, svarta som går till knäna.
  • 1 parfym
  • 1 väska
  • 1 halsband, med ett öga på .

Ochsåvardenågotmermenkommerinteihågvad,såvarsnälla
kommerkanske uppsenare.


Haha försök att läsa de där, hade inga mellanrumm ;)

Såhära ska de stå :

Och så var de något mer men kommer inte ihåg vad, så var snälla så kommer kanske(de) upp senare.



Jag trivdes jätte bra i turkiet och skulle kunna tänka mig att åka tillbacka 10000 ggr.

Om någon frågar mig hur de var säger jag bara "Bra", men de är för att de var bra. Så jävla roligt vare också. Med hela stora stora familjen sju styckna. Trevligt värre, måste gö om ett! :)♥


Jo nu kom jag på vad jag skulle skriva vad jag hade köpt mera, En grattis bränna. En grattis brunfärg.

Så nu går jag utan fondation på skolan, så jävla skönt att jag inte gjort de förut... ♥


Massor med kramar : Ellinor♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

        De är Chiico på bilderna. Min lilla pojk. De är bus bilder och mysbilder.  Bara för att han är så grymt söt ! :D ♥   Kramar: Ellinor ;) ...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 8 september 2011 18:41

Det är svårt att nå toppen, men jag vet att det går ! Jag har känt båda känslorna, lycka som sorg !   Det är svårt att se ljuset, lättare och följa det dystra spåret.   Man vaknar upp på  morgnarna och tänker, kanske blir det än bra...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 20:53

Dålig uppladining, jo jag vet. Ska försöka bättra mej.. Men har varit mycket nu, mycket läxor och så. Just nu har jag: spanska glossor engesla grej för att jag inte jobbade så bra, på lektionen so, för att den " inesterela revolutionen" inte gå...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 19:30

Minnena jag har tillsammans med dig är det underbaraste jag någosin fått uppleva. Jag skulle ångra mig så ljupt om vi inte hade valt varandra. Du är killen i mitt liv, den jag vill dela mitt liv med. Tänk om jag skulle mista dig, då skulle jag inte v...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 19:18


Förlåt förlåt förlåt.. Jag kan sitta och skriva förlåt hur många gåner som hälst ! Har varit otroligt dålig på att blogga senaste tiden   Känner att tiden inte riktigt räcker till, utan att jag gör andra roliga saker för mig      Men aja jag skul...

Presentation


Hoppas ni gillar bloggen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards