dagbokenomallt

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 20 augusti 2011 17:33

Hej hej !

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt   Direkt när jag vaknade så åt jag lite frukost med älsklingen min, men han åkte hem till sitt hus eftersom han och bror min skulle lägga tak.

Men iaf tillbaks till mina sysslor ! Efter att jag ätit upp frukosten så drog jag på mig mina målarkläder och gick ut för att måla stallet, vilket gick väldigt fort när jag hade målat klart det mesta igår, men det är skönt att allt  är klart nu   Efter det så hjälpte jag mamma lite, vi började städa i frådena, vilket är jävligt tråkigt.. Osså känns det inte så roligt att städa de sista dagarna på lovet eller.. Men vad gör man inte för att göra mamma glad !?

Efter allt slit fick jag iaf koppla av lite, jag och älsklingen tog och åkte och kolla på syrrans match ! Den slutade 1-1 vilket kändes ganska bra ändå ! torpshammar mötte ju stöde och syrran bytte nyligen lag från stöde till torpshammar   Därby...!


Och nu sitter jag ju här och bloggar på syrrans dator eftersom jag inte kunde ta mamma och pappas   Pappa kan ju sitta vid blocket 1 till 4 timmar   


Jag saknar min Ellinor !

men i morgon får jag träffa henne, kanske blir det till och rida ?   

 

//Emma

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 20 augusti 2011 10:59

                                                         Hejhej.

I dag blir de en ganska tråkig dag. Åker till stugan, Kälen. Men som tur,tur är så kommer jag hem i morn! Och då får jag träffa min bästaste vänn Emma igen! 

Lovar att skriva ett längre blogg inlägg när jag kommer hem.


Kram/ Ellinor <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas ni gillar bloggen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards