dagbokenomallt

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Yber dålig på att blogga :S

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 19:18

Förlåt förlåt förlåt.. Jag kan sitta och skriva förlåt hur många gåner som hälst ! Har varit otroligt dålig på att blogga senaste tiden   Känner att tiden inte riktigt räcker till, utan att jag gör andra roliga saker för mig   


Men aja jag skulle rida idag och det gick toppen på Eddie   Gubben min har ju blivit så snäll, skulle man se hoom nu skulle man inte tro det var samma häst   

Sedan skulle man ut och rida Stina direkt efter, men tror ni att det blev något av med den saken eller.... Svar nej !! Förbannade sko, den glappade !   hysat less jag blev, jag som verkligen var sugen å rida henne också.. Men aja jag tror mamma skulle ringa eller skriva till Hovis. JAG HOPPAS HAN HAR NÅGON TID ! håll tummarna allihop !   



  Gammal mobilbild på mina änglar   


//Emma




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

        De är Chiico på bilderna. Min lilla pojk. De är bus bilder och mysbilder.  Bara för att han är så grymt söt ! :D ♥   Kramar: Ellinor ;) ...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 28 september 2011 17:20

Ett tag sedan om man nu får säga. Hehe...  Har faktiskt inte haft så mycket att skriva om och så, OVANLIG... Kanske inte då. Jag var nyligen i turkiet. Åkte den artonde september v.38 planet lyfte kvart i nio på kvällen, vilket innebar en natt på fly...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 8 september 2011 18:41

Det är svårt att nå toppen, men jag vet att det går ! Jag har känt båda känslorna, lycka som sorg !   Det är svårt att se ljuset, lättare och följa det dystra spåret.   Man vaknar upp på  morgnarna och tänker, kanske blir det än bra...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 20:53

Dålig uppladining, jo jag vet. Ska försöka bättra mej.. Men har varit mycket nu, mycket läxor och så. Just nu har jag: spanska glossor engesla grej för att jag inte jobbade så bra, på lektionen so, för att den " inesterela revolutionen" inte gå...

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 19:30

Minnena jag har tillsammans med dig är det underbaraste jag någosin fått uppleva. Jag skulle ångra mig så ljupt om vi inte hade valt varandra. Du är killen i mitt liv, den jag vill dela mitt liv med. Tänk om jag skulle mista dig, då skulle jag inte v...

Presentation


Hoppas ni gillar bloggen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards