dagbokenomallt

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 20:53

Dålig uppladining, jo jag vet. Ska försöka bättra mej.. Men har varit mycket nu, mycket läxor och så. Just nu har jag:

  • spanska glossor
  • engesla grej för att jag inte jobbade så bra, på lektionen
  • so, för att den " inesterela revolutionen" inte går in i huvudet.
  • Och matte för att jag fattar na da. 

Nu ska jag i alla fall se en film med mamma och pappa filmen " hur många lingon finns det i värden ? ", För andra gången. Men den var så bra, så det gör inget. Och så skulle vi äta lite go ostar, mumma! ♥

// Ellinor

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 19:30

Minnena jag har tillsammans med dig är det underbaraste jag någosin fått uppleva. Jag skulle ångra mig så ljupt om vi inte hade valt varandra. Du är killen i mitt liv, den jag vill dela mitt liv med. Tänk om jag skulle mista dig, då skulle jag inte vara värd ett dugg. Du får mig att stråla som den sol jag än gång var. Med dig kan jag vara mig själv, jag behöver inte göra till mig, för jag vet att du älskar mig för den jag är !

Du är otroligt vacker på alla sätt och vis   

Mister jag dig, mister jag den största delen av mitt hjärta !

Jag kommer aldrig ta ett steg utan dig, du är ju den som betyder något för mig


♥ Jag älskar dig Nils Fredrik Anton Westin ♥

Av Emma/Ellinor /Olsson/Lindström - 2 september 2011 19:18

Förlåt förlåt förlåt.. Jag kan sitta och skriva förlåt hur många gåner som hälst ! Har varit otroligt dålig på att blogga senaste tiden   Känner att tiden inte riktigt räcker till, utan att jag gör andra roliga saker för mig   


Men aja jag skulle rida idag och det gick toppen på Eddie   Gubben min har ju blivit så snäll, skulle man se hoom nu skulle man inte tro det var samma häst   

Sedan skulle man ut och rida Stina direkt efter, men tror ni att det blev något av med den saken eller.... Svar nej !! Förbannade sko, den glappade !   hysat less jag blev, jag som verkligen var sugen å rida henne också.. Men aja jag tror mamma skulle ringa eller skriva till Hovis. JAG HOPPAS HAN HAR NÅGON TID ! håll tummarna allihop !   



  Gammal mobilbild på mina änglar   


//Emma




Presentation


Hoppas ni gillar bloggen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards